SOME PICTURES FROM MY VISIT IN STOCKHOLM

 
 
 
Några bilder från dagen i Stockholm. 
 
Nu har jag kommit hem igen. Har haft ett väldigt roligt dygn men det har också varit väldigt intensivt.
Idag var vi på ambassaden redan halv åtta och jag var klar två timmar senare. Allt gick väldigt smidigt och det så skönt att vara klar med själva visumansökan nu! 
 
Efter ambassaden träffade jag och Kristin några andra tjejer som också skulle till CC kontoret för mötet. Vi gick på strandvägen och köpte glass innan. Själva mötet blev lite väl segt och när det var klart gick vi och käkade lite lunch och sedan var det dags för mig att ta tåget hem. 
Det kändes så galet när man skulle säga hejdå och frasen blev "A men då ses vi ju i New York nästa gång då". Haha galet!
 
Igår köpte jag även lite presenter till familjen. Nu har jag pratat med Jessica (deras nuvarande au pair) hela tågresan hem och hon säger att familjen längtar jättemycket tills jag kommer, så skoj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback