HAPPILY

 
Glad Lucia eller vad man nu säger! Hoppas att alla har startat dagen med lussebullar och luciasånger. Jag själv hoppas att de kommer att vara något luciatåg på Ikea ikväll under julbordet. Ska dit med Kristin och Katharina och hoppas på en mysig kväll! 
Annars måste jag hylla 1Ds nya album. Hur bra som helst! Det är nästan så att jag funderar på att köpa en biljett tills att de kommer hit till Chicago i Augusti nästa år, hehe. 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket igen och försöka kurrera mig, att min förkyldning aldrig släpper gör mig galen!

Kommentarer
Sara säger:

Hej! Hur kommer det sig att du skriver så lite om dina barn?
Trodde detta var en blogg om au pair livet men tycker det mer handlar om bara dig.

Svar: Hej! Jag har aldrig sagt att detta har varit en au pair blogg och jag skriver om precis vad jag vill här. Vill du veta något om mina speciellt om mina värdbarn är det bara att fråga på!
Rebecca Andersson

2013-12-13 | 21:13:53
Sofie säger:

haha tycker ju lätt du ska gå på konserten, deras konserter är grymma! mvh skapligt nördig one direction-tönt

2013-12-14 | 06:28:17
Bloggadress: http://allaroundtheglobe.blogg.se
Evelina säger:

Jag åker som au pair till Chicago den 13 januari, eller ja kommer bo typ en timme därifrån! Vill så gärna gå på den konserten!!! :D

2013-12-15 | 12:23:01
Bloggadress: http://evelinale.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback