LAST DAY 2013

 
God morgon!
För en gångs skull kan jag faktiskt också skriva godmorgon samtidigt som er då klockan är 5.00 här. Sitter på Miami flygplats och väntar på att minn gate ska öppna, vilket den inte gör förrens om två timmar. Så enkelt och smidigt att fixa allt som idag har det aldrig varit haha. Peppar peppar. Måste fortfarande hitta något ställe att låsa in mina saker på JFK, ta en taxi in till NYC och möta upp Izzi. Även fast jag är van att resa ensam nu så är jag faktist lite nervös. Men det ska nog gå bra!
 
Igår tog vi det lugnt hela dagen. Var nere och kollade lite i Coconut Grove downtown och hittade en jättefin klänning vilket var den perfekta nyårsklänningen för mig. Så lämnade tillbaka den första och köpte den här istället, in love! På kvällen var vi ute och käkade med hela Sams seglarlag. Det var jättetrevligt och mysigaste resturangen jag har varit på. Har nästan inte sovit någonting inatt men det får jag göra när jag kommer hem till Chicago. 
 
Så, gott nytt år fina ni och tack för det bästa året 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback