MISS YOU

 
Hittade dessa bilderna, tagna för ett år sedan. 
 
Jag försöker skippa att kolla på för mycket bilder med hästar och har slutat att läsa hästbloggar helt. Det är så otroligt jobbigt att vara utan hästarna och mina djur där hemma att ni anar inte. Jag vet att de har det hur bra som helst men saknaden till dem är stor. Men jag har lovat mig själv att klara detta, och det kommer bli hur underbart som helst när jag väl träffar dem där hemma. Väntar man på något gott väntar man inte för länge. 
Men får se till att åka och hälsa på i ett stall snart, kanske finns något i Florida. :)

Kommentarer
lotta plahcinski säger:

Hej gumman.. kul att läsa lite i din blogg :) du ser ut att ha de sjukt kul.. hemlängtan till sina djur är de alltid men du klarar de :) de finns en hel del stall i florida :) men säger att de är stor skillnad på hur vi rider och hur många amrikaner rider.. men vill du så kan du säkert hälsa på där jag jobbade.. dock är de ett fälttävlands stall som ligger väldigt nära disney world och alla såna attraktioner:) men let me know så kan jag skicka länken dit :) annars får du ta hand om dig och försök att ha så roligt du bara kan :)!! Kram

2013-12-14 | 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback