SOME MEMORIES

 
Att detta var mer än sex månader sedan känns så galet! Jag önskar att jag hade fått uppleva detta varje år, men att man får uppleva den lyckan som man fick göra under studenten en gång i livet, är det som gör det så speciellt. Jag kan utan tvekan säga att studenten var den bästa dagen i mitt liv. Att man får dela den känslan man har då med sina bästa vänner, släkt och familj slår allt. Att jag missar min lillasysters student nästa år kommer inte att vara roligt för min del, men jag vet att hon kommer ha det så underbart.
Därför vill jag säga till alla treor att se till att NJUTA av tiden så mycket ni bara kan. Jag lovar er att sista terminen kommer gå så galet fort och ni kommer ha så kul. Ta inte varandra för givet och lev varje dag som att det vore eran sista.
 
Idag har jag varit och kollat på balett downtown (såå bra) och om en liten stund sätter jag mig på planet till Florida, ciao!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback