3 QUESTIONS

Jag har fått en hel del frågor här sista tiden. Kolla bara i inlägget där ni kommenterat så har jag svarat där!
 
Vilken färg är det du har på dina docs? Är de bruna eller är de mer åt rödaktiga hållet? Svårt att se… Grymt snygga i vilket fall!
 
De är bruna! Tack så mycket :)
 
Hej, vi ska också åka till Florida snart, över jul. Vi ska till Anna Maria Island. Du har inga tips på utflykter eller "måsten" då man är där i krokarna? 
=) 
/Elin
 
Hej! Jag har ingen aning om vad man kan göra faktiskt. Dit du ska ligger bara en timma från där jag ska bo över jul också! Skicka gärna iväg ett mejl till [email protected] om du ser detta! Hittade inte din mejladress. :) kram
 
 
Åh jag såg henne för några veckor sedan här i Seattle och håller verkligen med, hon är grym! förstår inte hur hon kan sjunga så bra samtidigt som hon gör volter ;) 
Jag ska till Chicago över en helg i December, och har du tips på bra matställe, shopping eller något jag inte bör missa så får du gärna tipsa mig! :)
 
Mina tips om Chicago hittar ni HÄR!  Något jag dock inte har skrivit så mycket om är shoppingen på Michigan avenue och State street, det måste du kolla in! Hoppas du får det riktigt kul, Chicago är bäst! :)

Kommentarer
Hanna säger:

Du är verkligen i min favorit stad! hoppas verkligen du trivs. Bor själv i seattle, och går på college här

hakansdotter.com, mitt liv i usa

2013-11-13 | 05:57:19
Bloggadress: http://hakansdotter.com
annayellowbanana säger:

Fin blogg!

2013-11-13 | 09:30:54
Bloggadress: http://annayellowbanana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback