DECEMBER TOMORROW

 
 
Alltså kan ni förstå att det är december imorgon? Hur fort går inte tiden? Sitter iallafall och trycker i mig min proteinbar och shake efter ett jäkla jobbigt pass på gymmet. Lyssnar på lite julmusik också, hur mysigt?!
 
Detta blir min första jul utan min familj och djur, men tycker inte det gör så mycket då det även är första gången jag kommer göra det på ett varmt ställe. Självklart kommer jag att sakna alla där hemma lite extra mycket men tack och lov finns ju skype. Imorse skypade jag lite med min familj och då höll de på med julbak för fullt. Får hoppas att Kristin och jag kan göra det någon dag också! 
Så, nu är det bara 19 dagar kvar tills Florida och jag längtar såå mycket. Det betyder att jag har 19 dagar på mig att hitta en nyårsklänning, träna lite extra, köpa fina bikinisar, köpa de sista julklapparna och skicka dem till mina fina i Sverige. December kommer också vara fullt av funrace, julbord och massa mys. Ser fram emot den här månaden!
 
Nej nu måste jag hoppa in i duschen innan jag hämtar Kai! So long my friends. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback