HAPPY THANKSGIVING EVERYONE

 
Idag är det ju thanksgiving här i USA. Tänkte bara kort och gott säga att jag är så himla tacksam för allt som har hänt mig det senaste året. Har lärt känna så mycket underbara människor, firade studenten och hade en spårad sommar med mina bästisar. Kom hit till Chicago och har fått det tio gånger bättre än vad jag någonsin trott. Ser fram emot ett år med massvis av roliga händelser! Kom ihåg att vara tacksam över det ni har.
Happy Thanksgiving!
 
Idag började jag dagen med att käka lite typisk amerikansk thanksgiving frukost. Massvis med socker och frukt, haha. 
Åkte sedan ner till downtown med min värdfamilj för att kolla på en parad. Så mysigt och massvis med folk! 
 
Såg bland annat Jack Sparrow och Miss Illinois blandat med massa andra grejer. 
Nu är det snart dags för mat! Hörs sen. 

Kommentarer
Frida säger:

Captain Jack Sparrow om jag får be ;)

Svar: Haha I'm so sorry ;)
Rebecca Andersson

2013-11-29 | 08:44:12
Bloggadress: http://fridalavida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback