HARVARD UNIVERSITY

 
När det började bli lite mörkare ute drog vi oss till Harvard University. Jag tyckte det var riktigt häftigt att se området, efter att man exempelvis har sett filmen om Mark Zuckerberg och Facebook. Tycker även att det är riktigt coolt att Kajsa pluggar där med..
Vi satte oss även på Starbucks en bra stund för att njuta av våra cupcakes och kaffe. Så mysigt! 
 
Nu sitter jag på "Makeapeace" med mina värdbarn. De är lediga idag också men min värdmamma sa att jag kunde ta med laptopen hit och göra vad jag ville, medan de springer runt och leker. Älskar Au pair livet ibland alltså. ;)

Kommentarer
Jenny - i matchningsprocessen säger:

Wow, maffigt!!

2013-11-13 | 13:37:03
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback