MONDAY AGAIN

 
Några fler bilder från lördagen. 
Eftersom det var så himla kallt bestämde vi oss för att skippa utgången och äta på Cheesecake Factory istället. Dock var väntetiden 2,5 timma på grund av paraden, så vi satte oss på Starbucks under tiden. När vi väl skulle gå till WT tog det sån tid och det var inte roligt i den kylan kan jag säga er. När vi kom fram kände jag inget annat än mina fötter, då smarta Rebecca tog på sig kjol och högklackat, haha. Men väl framme njöt jag av deras goda ceasarsallad!
 
Så, måndag idag och om en stund ska jag till Wilbur Wright och skriva in mig på college. Har aldrig varit med om något krångligare system än vad de har här, men det är något som måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback