WE BROUGHT SWEDEN TO CANADA

 
Bara för att vi kan så bestämde vi oss för att spexa till det lite. Tror vi blev rätt populära med Sverigeflaggan då bland annat några polacker kom fram och frågade om de kunde ta kort med mig, haha. För ett par dagar sedan när Amanda och jag var ute och gick var det två indier som frågade om de kunde ta kort på oss också. Förstår inte riktigt varför det är så speciellt med det blonda. I Sverige är det ju hur vanligt som helst.
 
Kan även svara på en fråga här som jag fick för ett par dagar sedan. Både Kai och Michelle är tyskar och jobbar som Au pairer här med. Kristin och jag är svenskarna i gänget. ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Oh man blir så glad av dessa bilder!

2013-11-19 | 10:01:17
Bloggadress: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback