A LOT OF PUMKINS

 
 
Idag passade jag på att göra lite ärenden under min lediga tid. Jag gick först till postkontoret och sedan till biblioteket för att betala av barnens böcker som överskridit tiden. Tänkte sedan gå hem igen men bestämde mig för att gå till Touhy Avenue istället. Det tog lite längre tid än jag trodde men stannade till på Farmers Market för att kolla om de hade knäckebröd, vilket de faktiskt hade! Att Wasa var märket gjorde det ju ännu bättre.
Alla butiker och hus har dessutom börjat pynta såhär. Det är så mycket dekorationer överallt vilket är så kul att se. Älskar att amerikanerna går in så mycket för allt, haha.
 
Efter 2,5 timma promenerade var jag iallafall hemma igen. Nu tänkte jag ta och titta på Svenska Hollywood fruar!
Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback