A WALK FROM THE HARBOR TO STATE STREET

 
 
 
 
 
 
Igår kväll när jag hade lämnat av barnen på seglingen passade jag som sagt på att gå därifrån in till stan. Det tar inte alls för lång tid och det var så himla fint väder så tyckte det var riktigt mysigt! På vägen träffade jag även två stycken svenskar. En som jobbade här och en som var på besök. Tycker alltid det är lika roligt att träffa svenskar på den här sidan Atlanten. 
Det som gör att jag älskar Chicago mest är att man kan strosa runt hur länge som helst och aldrig tröttna! Även fast jag sett allt massvis med gånger nu blir jag lika fascinerad varje gång. 
 
Nu har jag iallafall kommit hem från min morgonpromenad. Något som inte är lika roligt är att min fot har svullnat upp och gör så attans ont. Ni som hängde med på min gamla blogg vet att jag trillade i skolan innan jag tog studenten och stukade foten, och det är precis på samma ställe det gör ont i nu. Jag ska ta det lugnt med den iallafall och hoppas på att det går över! 
 
Nu tänkte jag ta och städa mitt rum innan jag drar till gymmet för att köra lite rygg och armar. Min värdfamilj åker nämligen till Michigan idag så jag är djurvakt hela helgen. Tack och lov kommer Kristin och Kai och gör mig sällskap, så ser fram emot en mysig helg. Ska möta upp dem downtown ikväll men innan det ska jag träffa en kille som pluggar här för en kaffe på Starbucks. Fullt upp med andra ord!
 
Ha en bra helg finisar! ♥ 
 

Kommentarer
hedda säger:

åh vad bra du verkar ha det! :D

2013-10-11 | 19:14:10
Bloggadress: http://heddajosefssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback