COLLEGE FOOTBALL

 
 
 
 
 
Nu har jag äntligen kommit hem efter en kanonbra helg. Är så trött då jag knappt har sovit någonting inatt, hehe. 
 
Igår förmiddag skulle iallafall jag, Kristin och Kai på College football mellan Minnesota och Nortwestern Wildcats. Matchen spelades i Evanston, så där mötte jag upp de andra för lite collegeparty innan matchen. Vi hade så kul hela tiden. Det bjöds på massivs med öl och dricka, mixat med stora högtalare och härliga människor. Dock förlorade vi matchen, men det gjorde inget för stämningen var på topp ändå.
Efter matchen stannade jag i Evanston för att vänta på tjejerna, då vi hade bestämt att käka ute på kvällen. 
 
Förresten behöver inte frågorna vara om mitt Au Pair liv i föregående inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback