FALL IS HERE

 
 
 
Började dagen på bästa sätt idag. Efter att jag hade lämnat av barnen i skolan gick jag direkt till gymmet. Där hittade jag ett nytt rum. "Weight room" som det kallas och det var så stort! De hade alla maskiner om inte mer som Sportlife där hemma i Sverige har. Dessutom är det där alla snygga killar hänger, haha. En bra överaskning med andra ord. Körde armar och rygg en timma innan jag tog en 5 km PW på bandet. 
Hade sedan bestämt att jag skulle möta Kai då vi skulle boka hostel i Kanada. Vi satte oss en stund på DD och nu har vi bestämt vart vi ska bo! Håller på med bokningen nu och det blir nog kanon.
 
Igår fick jag även ett sms av Kajsa att hon har köpt biljetter till Macklemore den helgen jag kommer till henne. Såg dem på Bråvalla i somras men tror att detta kommer slå det rätt rejält! Har ju även biljetter till P!nk som jag ska se med Kristin om drygt en vecka.
 
Nu måste jag börja planera lite inför kvällen. Först har jag LCC möte på Navy Pier och sedan blir det utgång för min del. 
Ha en bra fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback