FINALLY

Jag och Kajsa för ett år sedan. 
 
Hejsan!

Har precis lämnat av barnen i skolan och nu ska jag åka och köpa lite grejer till deras husdjur. Efter det drar jag till Mos för promenad och mys på Starbucks. I eftermiddag ska jag för första gången köra inne i Chicago downtown, hur nervös tror ni inte att jag är?! Ska köra barnen till seglingen men det går nog bra. 
 
Och det bästa av allt; idag kommer Kajsa och hennes två kompisar hit för att spendera helgen här!! Jag har inte träffat Kajsa sedan nyår så det kommer bli sååå kul. Jag ska bo med dem fram tills söndag och jag tror att vi kommer ha en riktigt galen helg. 
 
Vi hörs när vi hörs och vill ni ha uppdatering hittar ni mig på instagram där jag heter rebeeccas.

Kommentarer
Johanna säger:

Gud vad du är lik den svenska skådisen Malin Åkerman!!

Svar: Haha jasså?? hon är ju assnygg så jag tackar och bockar :)
Rebecca Andersson

2013-10-05 | 15:29:18
Emma säger:

Hej, jag ser att du åkte med CC. Så ahr en fråga :) Har fått fakturan som ska vara betald när man hittat en familj (har just kommit in i matchningsprocessen) och fakturan är på 11825kr med alla försäkringar osv. Men är flygbiljetten inräknad i det? Förstår inte riktigt och tänkte att du kanske vet för att du åkt med dom :)

/Emma

Svar: Jaa, när du har tackat ja till en familj så får du en faktura hemskickad. I det priset (ca. 12000) ingår försäkring och flygbiljett. Den fakturan kan man själv välja om man vill dela upp eller betala allt på samma gång. Sedan får man tänka på att det kommer till lite andra kostnader också, så som ambassadavgift, hälsoundersökning och så vidare :) Lycka till!
Rebecca Andersson

2013-10-05 | 17:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback