FRAMME PÅ LONG ISLAND

 
Au pairer på flyget!
 
 
Solnedgång över NY.
 
 
Glada och äntligen framme i USA!
 
Såå, nu har jag äntligen kommit fram till Long Island och där vi ska vara på Training school en vecka. Har rest i över 24 timmar idag så är rätt slut. Tack och lov fanns det tvskärm på flyget så passade på att kolla både på "42" och "The Great Gatsby". Båda filmerna är helt klart värda att se!
 
Annars, med min vanliga tur var det jag som hamnade i stickkontrollen i London. Allt gick ju bra men ändå haha. 
 
På vägen hit åkte vi igenom NYC. Så jäkla häftig stad alltså! Längtar tills på fredag då vi ska åka dit. 
 
Att lämna mina nära och kära imorse var förövrigt det värsta jag har gjort. Men allt kommer gå bra och det är skönt och veta att det är så pass många i samma situation. 
 
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan vara lite social med mina rumskompisar. Hämnade med en sydamerikan, två tyskar och en från Schweiz tror jag. Klockan är 12 på natten här så måste nog vila mig lite. Hehe
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback