GREAT DAY

 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från dagen! 
 
Om ni anar vad skönt det var att prata svenska igen efter en vecka med konstant engelska. Tycker att min engelska blir bättre och bättre för varje dag och att jag får mer självförtroende med det, men det är ändå rätt skönt att ha svenskan att falla tillbaka på. 
 
Började iallafall dagen med att möta upp Kristin och Frida. Vi åt frukost och sedan började vi med shoppingen. Köpte världens snyggaste kofta idag! Kom även hem med en långklänning, smycken, shorts m.m. Så nöjd! Det bästa är att det är så billigt här. Exempelvis kostar både Dr. martens och converse halva priset från i Sverige. Kommer göra många kap här känner jag. 
 
Nu ska jag göra mig iordning för snart ska vi ut och äta!
Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback