GREAT DAY YESTERDAY

 
 
Såhär lyxade jag till det igår kväll! Älskar min nya tröja från Gilly Hicks.
 
Hade nog min bästa jobbdag här igår. Började sådär men den blev bara bättre och bättre under dagen när jag hade fått prata lite med Mamma på skype. Var med Sam downtown eftersom de hade Peace Day. Egentligen är den idag men de var ett event där igår. Under dagen/kvällen gjorde vi lite läxor och jag lärde dom "loppan". Ni vet den leken med ett papper som man gör till en loppa med färger. Det tyckte de iallafall var jättekul! Jag lagade även mat.
 
Gick sedan till Target för en kvällspromenad och gick runt där inne och kollade lite. De har verkligen ALLT där inne, haha. Köpte bara choklad och glass iallafall. Glassen köpte jag endast för namnet, men den var väldigt god också.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen för ska snart ner till the yachtclub med min värdfamilj för brunch. Sedan blir det mitt första LCC möte med resten av alla Au pairer i Chicago. Kommer nog bli en bra dag!

Kommentarer
emma säger:

Hej. Jag tycker det är jätte intressant att läsa din blogg för jag ska själv åka som au pair. Ska på intervju på måndag och ska skicka in min ansökan då :)
Men jag tänkte fråga om du har någon instagram och om det är okej att följa dig på instagram? :)
/ Emma

2013-09-21 | 22:19:25
Jenny säger:

Åh va gott! Hur mkt kostar glassen där om man tänker i svenska pengar? :)

2013-09-23 | 16:56:00
Bloggadress: http://somethinglikeu.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback