I DON'T KNOW WHERE THE JOURNEY WILL END







Älskar min kjol som jag köpte på forever21 för några dagar sedan- såå mig!  

Nu måste jag skynda mig lite med att göra mig iordning.Har börjat dagen på bästa sätt genom att skypa med mamma och pappa. Mina fina föräldrar! ♥  

Idag ska jag hämta Moa och möta Kristin för att åka till Schumburg för att shoppa lite mer. Gilly Hicks finns där så det ska bli kul att äntligen gå i affären och inte bara dregla på deras hemsida. Det regnar här idag med så det är perfekt väder att gå i ett köpcenter.

Kommentarer
Sofia säger:

Vad fin du är Becca!! :)

Svar: ÅÅ tack Sofia! :) Hur är allt med dig? Taggad inför flytten? :)
Rebecca Andersson

2013-09-18 | 15:52:14
Bloggadress: http://sofiacollerstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback