I'M IN CHICAGO!

 
En bild från Training school! 
 
God kväll!

Tänkte bara säga att jag har landat i Chicago och att jag har träffat min värdfamilj. Jäklar vad nervös jag var men allt gick bra och de är verkligen helt underbara.
Nu ikväll har vi varit ute och ätit på en mexikansk resturang (min favoritmat är tacos)
Au pair bilen är en Land Rover vilket jag inte hade förväntat mig, haha. Rummet är jättemysigt med en stor garderob och en queensize bed. När jag kommer in i mitt rum ser jag att de har ramat in bilder på min familj, Camomille och min bästis. Började nästan gråta hehe. 
Lovar att jag kommer lägga upp bilder men nu är jag så himla trött. 
 
Innan frågade Christi om jag ville hänga med på Matts första football practice imorgon bitti och självklart vill jag det. Ska även försöka att packa upp och utforska området lite. 
 
 

Kommentarer
Josefine säger:

med vilken organisation åkte du med? :)

Svar: Jag åkte med cc! Tycker de är kanon då de hjälper en med allt hela vägen :)
Rebecca Andersson

2013-09-08 | 17:34:13
Bloggadress: http://hosjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback