INSPIRATION

 
Har precis kommit hem efter en timmas promenad med Chase. Hade tänkt att dra till gymmet imorse men jag var sååå trött så bestämde mig för att kolla på de nya avsnitten av HIMYM och sova ett par timmar istället. Nu är jag mycket piggare så gymmet får det bli ikväll. Då tänkte jag döda min rygg lite och springa 5 km. Jag ser mig själv som väldigt otränad at the moment då jag tappade mycket under sommaren. Tack och lov är jag envis så detta ska gå! Och med otränad menar jag inte bara hur min kropp ser ut. Jag vill må bra både psykiskt och fysiskt. Att vara hälsosam, pigg och glad är något av det jag strävar efter. 
 
 
Det är bara att ge sig fan på det och inte ge upp. Det är så värt det. 
 
Nä nu börjar jag snart jobba igen så ska se till att få lite saker gjort. 
Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback