LET'S GET FIT

 
 
 
Ett par gamla bilder på mig och min lilsis!
 
Så, första passet på YMCA är avklarat och det känns så bra! Började med att gå i rask takt med 5% lutning i 2 km, och sprang sedan 3 km. Min kropp orkar mer men känner att jag inte ska ta ut mig allt för mycket när jag inte är helt okej i halsen. Har varit lite krasslig ända sedan jag kom hit med den. (Amerikanerna älskar AC så det är kallt var man än är inomhus).
Körde sedan rygg och armar. Kunde inte riktigt hålla mig haha. Det som är så bra är att det är samma maskiner här som på Sportlife hemma. Alltså var det inget svårt alls att hålla koll på vikterna. Måste erkänna att jag är riktigt dålig på pounds, miles osv här! Tack och lov finns det massvis med inställningar. 
 
Körde iallafall lite olika övningar med 3 sets och 16 rep med det lite lättare vikterna. Är det tyngre brukar jag köra 3-4 sets och 10 rep. 
 
Efter gymmet gick jag hem och sedan åkte jag och Jessica till Target. Där har dom verkligen ALLT! Köpte iallafall proteinpulver, en shake, nagellack, hårsnoddar och nötter. Nötterna här går dock inte att jämföras med de hemma i Sverige så mamma, pappa och Olle- ni får gärna skicka hit ett par kg! hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback