MY STAR

 
 
 
Idag är en dag jag saknar den här stjärnan lite extra. Visste att jag skulle sakna henne men att jag skulle lipa så fort jag ser en bild på henne trodde jag inte, hehe. (Var t.o.m tvungen att byta bakgrundsbild i telefonen).
 
Idag har jag iallafall tagit hand om barnen alldeles själv för första gången. Det gick kanon! 
Drog sedan till gymmet. Sprang 5 km och körde en PW på 5 km. Körde sedan ben och det var länge sedan jag kände att det brände så bra i dem. 
 
Nu tänkte jag göra lite svenska chokladbollar. Det hade allt hemma förutom cocos så har hunnit med att köpa det också. Dock får jag nog skippa att äta dem. Min kropp mår verkligen inte bra av den här maten med så mycket socker i. Får försöka ha i baktanke att kolla vad det är i allt jag stoppar i mig. 
 
Ikväll ska jag träffa min LCC för första gången. Hon kommer hit och ska kolla så att allt går bra osv. Ska säga att jag trivs hur bra som helst!
 
 

Kommentarer
Johanna säger:

Hej Super intressant blogg! Började läsa den för någon vecka sen och jag är helt fast! Jag undrar bara hur du fick ihop dina barntimmar? För jag skulle också vilja åka som au pair men vet inte hur jag ska få ihop alla timmar då jag inte har något litet barn i släkten som jag kan ta hand om :)

2013-09-18 | 17:34:28
Johanna säger:

Hej Super intressant blogg! Började läsa den för någon vecka sen och jag är helt fast! Jag undrar bara hur du fick ihop dina barntimmar? För jag skulle också vilja åka som au pair men vet inte hur jag ska få ihop alla timmar då jag inte har något litet barn i släkten som jag kan ta hand om :)

2013-09-18 | 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback