THIS MOMENT

 
Just nu håller jag på att fixa lite. Jag hade pojkarna själv första gången imorse och det gick kanon! Har även hunnit med lite tvätt.
 
Idag har jag och Jessica varit och fixat ett securitynumber och ett bankkonto till mig. Så skönt! Nu är det bara körkort och colleges kvar. Det är mycket att tänka på nu i början men tror jag kommer att hitta rutinerna mer och mer för varje dag som går. 
 
Igår åkte vi till en ridskola några minuter här ifrån. Tror ni jag var glad eller?! Såå himla härligt att känna lukten av häst och klappa dem. Undrar hur jag kommer klara mig utan Millan, hehe.

Kommentarer
Anonym säger:

Kan du inte lägga ut bilder på ditt rum? :)

2013-09-12 | 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback