TRAINING SCHOOL DAY 1

 
Utsikt från rummet. Tog bilden vid halv 7 imorse.
 
 
Jag, Amanda och Ebba på första bilden. Maja, en finsk tjej och Amanda.
 
 
Så härligt gäng! Skolan ser ni i bakgrunden.
 
 
Stranden ligger vid skolan. Så himla fint!
 
 
Swedish Au pairs!
 
 
En flagga och maten vi får i skolan. (går ju att diskutera med andra ord)
 
 
Tänkte på dig direkt när jag såg denna Olle!
 
 
Så jäkla mycket kakor och bakelser!
 

Nu har jag äntligen lite nya och fräscha bilder att bjuda på. Idag har vi haft skola från 8 am till 18.30 pm. Höll på att somna nästan hela tiden då jetlagen fortfarande sitter i. Men det var jätteroligt att träffa massa andra Au pairer som ska till samma område.
 
Har träffat ett gäng andra härliga tjejer också. Nu ikväll gick vi till en mataffär, och ALLTING är så himla stort! Ni ser ju bara kakorna och cheeseballsen.
 
Idag fick jag även en "surprise" av min värdfamilj, vilket var biljetter till NYC-touren och top of Rockefeller på fredag. Fick även lite presentkort, en vattenflaska, en bag, en ram, en collegetröja och ett litet kort där de hade skrivit att de vill träffa mig nu! SÅ SÖTA! Blev nästan lite rörd. 
 
Nu ska jag sova för imorgon väntar en ännu längre skoldag. Godnatt! ♥
 

Kommentarer
Anna säger:

Haha åh vad mysigt! när jag gått ut gymnasiet vill jag också åka som au pair! ska bli kul att följa din resa! hoppas familjen är så bra som du beskriver den :D kram!

Svar: Ååå men vad roligt :) Har ju inte kommit fram till familjen än men tror verkligen det kommer bli ett riktigt roligt år! Lycka till med skolan och vad roligt att du också vill åka sen i framtiden :) Kram
Rebecca Andersson

2013-09-06 | 09:21:41
Bloggadress: http://annapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback