YACHT CLUB, LCC-MEETING & DOWNTOWN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min lördag i bilder. 
 
Igår började jag som sagt dagen med att äta brunch nere vid hamnen. Här kommer jag att spendera min tid nästa sommar då barnen seglar hela dagarna, men jag klagar inte. Åt blåbärspannakakor och de var sååå goda! Lätt godaste pannkakorna jag ätit. Och utsikten var inte fyskam heller. 
 
Efter det var det dags för mitt första LCC möte. Det var scavengerhunt downtown men vi var väl så jätte engagerade i vårt lag. Satt med på Starbucks haha. Efter det hängde jag med några härliga svenskar. Vi drog och åt pizza och sedan kollade kollade vi i affärer. 
Efter ett tag var det dags för mig och Kristin att ta tåget hem till mig. Jag jobbade lite igår kväll men det gick bra. Kristin och jag åkte även till Target för att köpa godis. Ska dock inte skriva här vad som hände efter allt ätande haha. 
 
Nu ska vi vakna till liv och sedan ska vi downtown igen för att möta upp Kai och Kathryn. Ikväll blir det gametime! 

Kommentarer
Anna säger:

Vilken kamera använder du? :)

2013-09-23 | 10:17:24
Bloggadress: http://lettershome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback