CHICAGO CUBS

Måste bara säga att jag är så himla glad att jag har Sofia här. Inte bara att hon är världens snällaste, utan att hon också alltid hänger med på mina galna ideér och att vi alltid tänker likadant. Fina vän!! ♥
 
Vad jag gjorde på min långfredag? Jo vi var som sagt på Wrigley Field och kollade på baseball, men drog hem efter en timma då det var så jäkla kallt. Lite kul att ha sett det nu iallafall. Hann med ett gympass innan det var dags för att ut och äta med min LCC-grupp. Fick frågan om jag ville hänga med ut och festa efteråt men har varit så jäkla trött så gjorde rätt i att åka hem och sova.
Tog mig upp i sömnen i morse och åkte till gymmet. Körde en timmars spinning och nu sitter jag här med en kaffe och väntar på att vakna till. Ska om en liten stund möta upp Kristin. Lincoln Park Zoo är planen och det ska bli jättekul då jag inte har varit där när det varit öppet. 
 
Och glad påsk till er alla! Är lite nere då det är vid sådana här högtider man gärna hade varit hemma i Sverige med sin familj. Men men, sånt är livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback