COMMENTS

Förlåt att jag är världens segaste när det gäller att svara på kommentarer. Tar inte med alla då flera är om samma saker. Undrar ni något mer är det bara att fråga. :) 
 
Åh vad roligt! :) följt dig sen november och tycker du har en super bra blogg! Den första Au Pair-bloggen jag läser varje dag! :) är själv i matchningsprocessen nu så du får gärna kolla in och ge tips! :)
Vad roligt och höra!! Blir så glad av att höra sånna här kommentarer! :) Jag tycker att det absolut viktigaste är att vara sig själv och ge ett bra första intryck. Att vara glad och fråga mycket om barnen gör väldigt mycket. Att sedan förbereda med att skriva ner lite frågor innan intervjun är också ett bra tips! :) Lycka till! kram
 
Hej , har startat min ansökning nyligen och snart blir det alltså intervju, vad bör man förbereda sig på att dem /man ska prata om?:)
Å vad kul!! Det jag tycker är det viktigaste innan en intervju är nog att ha en liten planering. Fråga om saker du undrar och skriv ner det på en lista. Checka sedan av det under intervjuns gång. Sedan tycker jag bara att du ska vara positiv och se vad magkänslan om allt säger, det är ju ändå ditt år och att ta "första bästa familjen" betyder inte alltid att det blir bäst. Lycka till med allting och skriv gärna hur det gick! :D
 
Hej! 
Jag ska till Chicago som au pair i sommar också :) kul att se i din blogg vad man kan göra där borta!
Å vad roligt!! Tror du kommer trivas jättebra och älska staden, Chicago är bäst! :)
 
Vad har du för relation med din värdfamilj? Är du bara en som jobbar för/hos dom eller är du som en familjemedlem? :)
Jag är en del i familjen. :) Mina värdbarn kallar mig för sis och jag ser dem som mina småbröder. Mina värdföräldrar är också världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback