FROM MY PHONE LATELY











Lite bilder från juli månad som jag tagit med mobilen. 

1// Linnea hittade mig på colan. Vi åkte pariserhjul, var på utomhusbio och hängde hos mig med ostbricka och vin. 

2// Fourth of July var kul som ni kan se hehe.

3// Vi shoppade, var uppe i Willis tower och lunchade på stranden. 

4// Jobbade kväll och busade med mina favoriter, kollade på soluppgången från flygplatsen och åkte till NYC. 

5// Vi hängde i Rockefeller och Times' Square, åt hotellfrulle och på vägen hem till Chicago fick jag se en oförglömlig solnedgång. 

6// Sedan åkte jag till Sverige där jag fick en försenad födelsedags present av mamma. Jag pussade på min häst, hängde med bästa päronen och grillade med min familj och bästis. 

7// Vi hade bakishäng hemma hos mig, red ut med min familj och var i Eksjö med Linn och Nelly och badade.  

8// Anga, Nina och Hanna kom en kväll för lite grillat och vin, så mysigt!! En dag hängde vi ju i Västervik också! 

9// Såg solnedgång och var glad över färgen jag fått på benen, åt svenska jordgubbar med mjölk och hängde med Matildas underbara lilla valp!! 

10// Myste med Pelle, var tillbaka i Chicago och startade jobbdagen med god frulle och går på promenader längs hamnen

Jäklar vad jag har rest den här sommaren. Men det är något jag älskar och något jag aldrig kommer att tröttna på. I helgen blir det Lollapallooza här i Chicago och det ska bli så roligt! Ikväll står Eminem och Lorde på schemat. Sitter just nu på yacht klubben och väntar på Krisse och Sofia. Ser fram emot att dansa till några av mina favorit artister i världens bästa stad i helgen. 
Vi hörs!! 


Kommentarer
Nina säger:

Kul att du har en så bra sommar. Vi var så glada att få träffa dig.Har varit på ute pub ikväll. Sagolikt väder.Sköt om dig gumman
Kram moster

2014-08-01 | 23:36:32
Anga säger:

Mysig kväll vi fick tillsammas hemma hos er....den får vi leva på till nästa sommar. Fortsätt och lev livet men var rädd om dig....Kramar moster Anga

2014-08-10 | 16:36:59
Bloggadress: http://www.hangonhangers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback