THIS WEEKEND




Vilken helg detta har varit! Har haft det så kul och bara omgivit mig med människor som får mig att må bra. 
I fredags kom Fia hit och då blev det mys framför idol hela kvällen. På lördag morgonen drog jag med henne på spinning innan hon åkte hem igen. Efter en lugn förmiddag åkte jag downtown för att möta upp Linnea, Elin och Kristin och äta på Fridays. Regnet öste ner och jag hade iallafall turen att inte bli lika blöt som de andra haha. Sedan åkte vi hem till Chrille och började förfesta. Sedan drog vi vidare till några andra. Alla college elever är tillbaka nu efter sommaren och det var såå kul att träffa dem igen. Det var nollning för freshman eleverna så det var massa folk och en riktigt lyckad fest. 
Igår hängde vi mest downtown. Gick runt och kollade, käkade brunch och avslutade på Vapiano innan det var dags för mig att ta tåget hem igen. 
Nu är det ny vecka och jag jobbar heldagar nu innan barnen börjar skolan nästa vecka. Så mysigt att ha dem lite mer än ett par timmar i taget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback