FINALLY



Den 18:e december. Dagen jag har väntat på sedan slutet av juli, då min pappa och syster äntligen kommer. Om tre timmar hämtar jag upp dem på O'hare. Som jag längtar efter att få krama om dem och äntligen få visa dem mitt liv här och roadtripa i Californien i två veckor över jul och nyår. Tyvärr kan inte mamma komma då någon måste ta hand om gården där hemma. Det är nackdelen med djur, tur att allt annat väger upp. :) 
Nä nu ska jag försöka få i något i magen. Jag har inte varit sugen på något efter min magsjuka, brukar det vara så?? 
Förresten så sprang jag 40 minuter intervaller på gymmet idag. Älskar endorfinerna man får efteråt! 
Nej men förlåt för att osammanhängande inlägg, men jag ska försöka hålla er (speciellt mamma) uppdaterade. So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback