MY WEEKEND

Älskar alla juldekorationer som de har överallt. 
 
Fia och Isa.
 
Sophie, Hannah och Isa.
 
Kristin hade med sig pepparkakor!!!
 
Vi åt frukost på det Starbucks som jag och Kristin hade som mötesplats när hon bodde här.
 
Vi åkte skridskor.
 
Bästa Kristin, hur glad tror ni jag var att hon var och hälsade på??
 
Dessa två alltså, har nog aldrig skrattat så mycket som med dem. 
 
 
Vi var mysiga! 
 
Och glada. Tro det eller ej men ingen av oss trillade en endaste gång. 
 
Obligatorisk "alla ska vara med på kortet" bild. 
 
Sedan gick vi till Vapiano för att möta upp några fler och spela julklappsleken. 
 
Efter det gick vi till bönan.
 
Happiness. 
 
Finaste staden. 
 
Mina favoriter! 
 
Fler bilder hittar ni hos Sofia. 
 
Jag kan utan tvekan säga att jag har haft en helt perfekt helg. Jag jobbade först både fredag kvällen och lördag förmiddagen. Jag och barnen hyrde film, åt pizza, var ute och gick med hunden och bara myste. Barnen skötte sig perfekt och det är vid dessa tillfällen man njuter av att vara Au Pair. Sedan mötte jag upp Isa, Sofia och Rebecka för att åka och kolla på Lucia i Andersonville. Det var supermysigt att få se det igen och så kul att höra amerikaner sjunga på svenska. Sedan åkte jag, Isa och Sofia hem till mig och hade tjejkväll. Har nog aldrig skrattat så mycket och det var nog det alla tre behövde. 
Igår åkte vi downtown tidigt för att möta upp Kristin som var och hälsade på från Atlanta. Ni som har läst min blogg ett tag vet ju att jag och Kristin hängde jämt när hon bodde i Chicago. Så ni kan ju gissa hur glad jag blev att träffas igen. Vi åt frukost på Starbucks innan vi begav oss över gatan till Millenium Park för att åka skridskor. Så instabilt i början men efter ett par varv kom jag in i det och gud vad roligt det var. Med julmusik i bakgrunden var julkänslan toppad. Sedan drog vi till Vapiano där vi skulle möta upp några fler för julklappsleken. Det var såå roligt och ännu roligare att alla gick in för det. Hela Vappe måste hört oss då vi körde på som bara den, haha. Efter en sallad i magen och ett presentkort rikare sa vi hejdå till halva gänget och vi drog oss till bönan för att vara lite turistiga. Perfekt avslut innan vi kramade om Kristin som skulle ta flyget tillbaka. Alltid lika jobbigt med hejdå men tack och lov ses vi snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback