MY THURSDAY

Som jag tror att ni har märkt här är jag inte varit så närvarande i de flesta inläggen. Det är för att jag håller det mesta privat och tycker inte om att öppna upp mig för folk jag inte känner. Jobbar mer och mer på det för att jag faktiskt mår bättre av att skriva här, och ni som sitter vid andra sidan skärmen lär ju känna mig bättre också. Har iallafall känt mig rätt seg sista tiden. Vilket en del beror på min förkyldning (depp för att jag inte kunnat träna), onda fot (en lång historia) och dålig mat. Men idag kände jag att min hals mådde betydligt bättre och min fot var okej med, vilket resulterade till två jäkligt bra gympass. Go hard or go home lixom. 
 
Imorgon (för er är det nog redan det när ni läser detta) är det ju alla hjärtans dag. Och precis som alla andra traditioner gör amerikanarna det till ett jättestor grej. Jag tänker iallafall göra den till mycket bättre än förra året, då jag satt ensam och var rätt hjärtekrossad. Jag och Fanny skulle egentligen gått på bio och ätit middag med ett par killar men nu har vi bestämt oss för att ha en riktig tjejkväll med massa mys istället. Jobbar som vanligt under dagen och tänkte pussa lite extra på mina värdbarn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback