BACK TO SCHOOL

Hittade några bilder som jag tog några veckor innan studenten. Första bilden är en trött och glad mig  Hade precis skrivit mitt sista prov på gymnasiet den dagen, vilken känsla alltså.
 
Nu har jag äntligen blivit klart med allt inför college, och på måndag blir jag officiellt en collegestudent vilket känns rätt galet. Jag ska ta en engelska writing class, som kommer att vara två gånger i veckan fram tills början på maj. Har varit inställd på journalism men funderade lite och kom fram till att en engelska kurs aldrig kan gå fel. 
Det ska verkligen bli hur roligt som helst och jag är jättetaggad på att komma igång med lite plugg igen. :)

Kommentarer
Jenny - Blivande au pair i Riverside, CT säger:

Hur många credits ger en sån kurs? :)

Svar: 3 stycken :)
Rebecca Andersson

2014-01-11 | 14:38:14
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback