IN THE CITY

 
Några bilder från NYC. Mötte först upp Izzi och Mikaela i China Town och gick runt där en bra stund, innan vi hoppade in i en taxi och sa att "ta oss vart som helst, vi vill bara här ifrån" haha. Kajsa förstår nog varför ;)
Sedan åkte vi till 7th street där vi shoppade lite och även mötte upp Lina och Emma. Förstår ni känslan att få se mina goda vänner i USA eller. Var helt hyper! 
 
Nu har jag äntligen börjat att vakna till lite här Har jobbat hela dagen idag men tror att det gjorde mig rätt gott. Tog med barnen till gymmet (där man kan lämna av dem, lite som IKEA haha) och tränade en timma. Har även hittat på massa olika saker. 
Igår hade jag turen att komma hem, trots att flyget var försenat och det var storm här i Chicago. Över 600 flyg var iställda igår kväll/natt här så jag hade som sagt en jäkla tur. Det var helt proppfullt på flygplatsen och jag tyckte verkligen så synd om dem. 
 

Kommentarer
Jenny - blivande au pair i Riverside, CT säger:

Gymmar du på arbetstid?

Svar: Ja men det är föräldrarna som har sagt att jag ska göra det om jag vill så det är inga problem lixom :)
Rebecca Andersson

2014-01-03 | 12:15:20
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se
Jenny - Blivande au pair i CT, USA säger:

sv(kommentaren ovan): Va nice! :D Härligt att dina värdföräldrar är okej med det :)

2014-01-04 | 02:10:38
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se
Kajsa säger:

HAHAHAHAHAHA,"kajsa förstår nog varför" klockrent!! <3

2014-01-06 | 22:20:06
Bloggadress: http://kajsap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback