LET'S DO THIS

 
jag och min lilsis ett par veckor innan jag flyttade hit.
 
Hejsan!
Startade dagen med ett pass på gymmet. Första ordentliga passet sedan jag blev sjuk två veckor innan Florida. Men det kändes så otroligt skönt att vara tillbaka. Sprang några km och sedan var jag tvungen att åka hem då min värdmamma skulle ha bilen. Men bättre än inget!
Jaja, tänkte bara säga att på måndag börjar min "deffliknande" diet. Förra året körde jag stenhårt i 12 veckor och målet är samma sak detta året. Ni som hängde med i min gamla blogg vet hur mycket jag tränade, då det var ungefär 3-4 timmars träning varje dag. Då morgon PW, gym och 1-2 ridna hästar räknas. Så roligt var det! 
 
 
efter 4 veckor
efter 8 veckor
efter 12 veckor. 
 
Är så jäkla taggad på att komma igång ordentligt nu igen! Let's do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback