HELLO SWEDEN

 
Lite dryga åtta dagar i Sverige räckte gott och väl för den här gången. Hur bra landet än är kommer Chicago alltid vara nummer ett. Så enkelt är det. Men efter flera månader av hemlighetsmakeri hämtade bästis och lilsis upp mig på stationen fredagskvällen. Sedan åkte vi hem och överraskade mamma som trodde att vi först skulle ses när jag avslutat mitt år här nästa sommar. Hur nervös jag var går knappt att beskriva men att beskriva lyckan att få krama om alla slår inget. Tack alla fina för en underbar vecka hemma i Småland! 
 
Efter att jag hade gett mami en hjärtattack gick vi upp till stallet och jag fick hälsa på min älskingshäst igen. Jag har festat och varit på systemet för första gången, ätit saknade frukostar med pappa och ätit glass. Jag har kollat när Olle har hopptränat och åkt en sväng till Jönköping. En kväll åkte jag och mina vapendragare till en sjö med vin och jordgubbar och pratade gamla minnen samtidigt som solen gick ner. Jag har åkt bil med Olivia som har tagit körkort och varit på Sandsjöbaden med la familia och ätit plankstek. 
Fler bilder kommer men måste börja packa upp lite här. Hoppas allt är bra med er! Massa kärlek! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Oh vad mysiga bilder :)

2014-07-30 | 10:58:42
Bloggadress: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback