FIRST OF JUNE

 
Första juni och första dagen på min favoritmånad. Sommaren börjar, allting blir lättare och leénden sitter fastklistrade på de flesta ansikten. Har alltid älskat juni, dels för att jag fyller år och dels för att det alltid har innebärt sommarlov. Lite annorlunda i år, men det gör ingenting för är så exalterad på den här sommaren så jag spricker.
Den här helgen har jag hängt med Linnéa. Har mest glassat på stranden och igår kväll mötte vi upp Ahmad och drog på fest hos några killar. Vi skulle dragit ut men bestämde oss för att stanna på hemmafesten till slut. Hur som helst blev det en kul kväll! Idag hann vi med lite shopping och jag unnade mig äntligen en väska som jag har suktat efter hur länge som helst. Min födelsedagspresent till mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback