GREAT WEEKEND IN BIRMINGHAM

 
Har haft den bästa helgen på länge. Dock har både jag och Linnéa haft magkramper vilket inte har varit så roligt, men bortser man från det har allt varit kanon! Vi tog bussen från Union Station här i Chicago redan vid 6 på morgonen, och eftersom vi då hade festat kvällen innan var vi rätt så trötta. Tack och lov piggade morgonstämningen som ni ser på bilderna upp oss lite. Sedan blev det en fem timmars busstur som gick helt okej. När vi kom fram hämtade Cissi upp oss och då åkte vi direkt och åt lunch. Birmingham var verkligen supermysigt! Sedan åkte vi hem och la oss vid poolen och blev serverade fika som jag vet inte hur länge sedan man åt här, haha. På kvällen hängde vi bara, drack vin och åt grillat innan vi kollade på Stanley Cup finalen. I går tog vi sovmorgon och sedan åkte vi in till Birmingham igen och gick runt och strosade och njöt. Innan vi åkte hem fick vi typisk svensk mat som både Linnéa och jag kom överens om att det var godaste vi ätit sedan vi flyttade hit. Potatis, fläskkotlett och gräddsås, såå gott!
Det tog imot att sätta sig på bussen efter att blivit så bortskämda men har haft det så skönt och känner mig väldigt utvilad inför en ny arbetsvecka. Tack bästa Johan och Cissi för den här helgen! 

Kommentarer
Nina säger:

Hej lilla Bäcky.Vilka otroliga resor,ni år ute på.Lite avis år jag. Kul att du och Linnea är så otroligt taita.Tänk vad Eddie-Boo och lille Olver har växt.Himla goa killar.Nu säger jag godnatt.
Kram moster

2014-06-10 | 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback