WEDDING IN MICHIGAN

Här kommer en rejäl bildbomb från bröllopet igår.
 
Bröllopet hölls hos paret som gifte sig och det var så himla perfekt med Lake Superior (världens största sötvattens sjö) i bakgrunden. Är så tacksam att jag fick följa med och träffa dessa underbara människor som jag blev jättenära med på bara några dagar. Vi har partajat hela dagarna och lovat varandra att hälsa på varandra i Cali och Vegas och de ska komma till Sverige. Känns sorligt att helgen gick så fort men det ska ändå bli skönt att ta det lite lugnt nu, helgen har varit väldigt intensiv haha. 

Kommentarer
Anonym säger:

Så vackert!

2014-06-23 | 08:28:25
Bloggadress: http://mscharlie.blogg.se
Kajsa säger:

sv: ååååh lätt! Värsta feta midsommarfesten nästa år! ;) Saknar dig massor hjärtat!

2014-06-23 | 21:10:54
Bloggadress: http://kajsainlondon.blogg.se
Nina säger:

Vilka otroligt fina bilder du lägger ut.På sön.döps lille Olle.Jag förbereder lite paj och mitt goda bröd.Vore en dröm att hälsa på dig.Jag är på Hanna.Jag fick fortsätta i blomaffären,jippi.Ha det Kram moster

2014-06-27 | 06:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback