LOVE TO YOU

 
Älskar min klänning som min värdmamma hittade i en liten butik när vi var i Miami. Tycker den är så mig och längtar tills i sommar då jag kan bära den med klackar och bruna ben!
 
Känns som att det enda jag gör just nu är att gå runt och funderar på min framtid, längtar tills sommaren, jobbar och pluggar. Antar att ni har märkt det då uppdateringen här inte är den roligaste. Vill ni läsa mer om något får ni gärna hojta till! Nu ska jag dra till gymmet för andra passet idag.
Kärlek till er!

Kommentarer
Madde Crafoord säger:

Så fina bilder och vilken härlig blogg du har! :)
Hur länge har du vart i USA? :)

Svar: Tack så jättemycket! :D i 7 månader :)
Rebecca Andersson

2014-03-28 | 16:42:47
Bloggadress: http://crafoord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback