SOME TALK






Igår gick jag och Sofia till Tre kronor för lite brunch. Älskar deras omeletter! 

Igår kväll hängde jag hos Linnea hela kvällen. Vi hade hade laddat upp med godis, cola, pizza och filmer. Vi kollade bland annat på Jills veranda med Kristian Gidlund och herregud vad fint det var. Älskar ju Sugarplum Fairy men har aldrig läst hans blogg innan han hade gått bort. Linnea tipsade mig om att lyssna på hans sommarpodd vilket jag har gjort hela morgonen nu, är helt tagen. Så otroligt stark och klok kille. Efter detta har jag lovat mig själv att uppskatta allting lite mer, le lite mer och leva lite mer. Har ni inte lyssnat på den tycker jag att den är värd 47 minuter av er tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback