YESTERDAYS BRUNCH

 
Igår drog jag, Fanny och Kristin och käkade lite brunch. Vi velade länge vilket ställe vi skulle åka till men åkte till ett ställe som hade fått bäst recensioner. Dock kan jag inte förstå det för fem öre då det var det sämsta stället jag har varit på. Otrevliga servitörer och ingen bra service alls. Min och Fannys mat var inte så roligt att ta kort på så det fick bli på Kristins pannkakor, hehe.
 
Den här veckan har jag mina midterms på college så idag skrev jag en uppsats och på onsdag har jag prov. Hann även förbi gymmet men sväng också. Har även haft en jättemysig dag med mina värdbarn, så helt klart en bättre måndag än vad jag brukar tycka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback