FLOWER POWER

 
Började både dagen och maj månad på bästa sätt. Bästa tjejerna hemma i Sverige har precis bokat en resa hit till mig i Juli och jag kan fasiken inte vänta. Två veckor med mina favoriter och det kan knappast bli bättre tror jag! 
Annars försöker jag fortfarande kurrera mig så mycket det går. Filmer håller mig sällskap och igår kväll såg jag 12 Years A Slave vilket kan vara en av de värsta filmerna jag sett på länge. Att det bara var 150 år sedan detta utspelades gör mig illamående, och att det fortfarande finns människor med de värderingarna är idag gör att jag skäms över världen vi lever i. Helt klart värd film att se då man får sig en rejäl tankeställare.
Ikväll ska jag och Jessica gå och se Divergent som jag har längtat efter att se ända sedan jag fick höra att den utspelades här i Chicago. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback