GARAGE SALE

 
I söndags efter att jag hade sprungit ett race här, frågade min värdmammas kompis mig om jag ville följa med på en garagesale. Ingen aning om vad det var men fick svaret rätt fort. Det var ungefär som en loppmarknad fast i aléer med garage. Sånt där är inte riktigt min grej men tyckte ändå det var lite kul och ha sett. 
Idag blev jag äntligen klar med mina 6 credits inför college! Skickade in det sista imorse och fick tillbaka transcriptet nu ikväll, såå skönt! Har även hunnit med en långpromenad med Chase, varit på biblioteket och nu ikväll körde jag ett svettigt pass på gymmet. Nu ska jag hoppa in i duschen och slå på ett avsnitt av Gossip Girl!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback