LINCOLN PARK ZOO

 
Igår mötte jag upp Frida och Johanna för att gå till Lincoln Park Zoo. Det var 25 grader och så himla underbart väder! Dock tror jag att djuren kände av det med då de flesta bara låg och sov, haha. Efter det tog vi en promenad till smeten, köpte med oss varsin froyo och satte oss utomhus. Vi satt och pratade ett bra tag innan vi gick och kollade på bio. Det blev "The Other Woman" och den var så roligt! I fredags såg jag även "Neighbors" som jag också kan rekomenadera. 
Idag är det ju Mothers Day här i USA så ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning inför dagens planer. Vi ska ju som sagt på horseracing i Arlington. Ska bli superkul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback