LONGING FOR SUMMER

I Central Park första gången i NYC.
 
Hejsan!
Har spenderat hela morgonen med att skypa med Jenny och Sanna. Vi har bokat både hotell och flyg till New York så nu är allt klart. Vi ska bo i Midtown på Times Square och tror att vi kommer få det sååå kul! Tänk att vi inte har träffats på nästan ett år då, galet. Började att kolla om från början på Gossip Girl för några dagar sedan också. Sån känsla NYC har alltså. Har ju varit där två gånger innan, men inte i fyra heldagar som den här gången. Gud vad jag längtar!!
Annars går jag mest och längtar till helgerna som är fullproppade med skoj. Bland annat fyller jag 20 (!!!) i början på juni vilket ska firas. Min lilsis tar studenten på andra sidan jorden, vi ska till Washington DC och NYC, jag ska på bröllop med min värdfamilj och jag ska dansa i världens bästa stad på Lollapalooza festivalen. Den här sommaren kommer gå fort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback