SUNSHINE

Alltså förstår ni lyckan när man kan gå såhär nu?? För ett par veckor sedan var det lixom snöstorm. Älskar det här vädret! 
 
Så skön söndag har det här varit. Har klätt upp mig lite, åkte och kollade på horseracing där jag faktiskt hjälpte min värdpappa och spela på en häst. Jag gillade den redan när jag såg den gå runt vid stallet då den hade likadan utstrålning som Camomille (min häst hemma i Sverige), och sen vann den. Lite pluspoäng här ;) haha. Nej men det var kul och ha sett men tror inte det är min sport. Där handlar allt om pengar och man ser hur mycket de pushar treåriga hästar till att prestera sitt yttersta. Ännu en kulturkrock man får vänja sig vid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback