FIRST OF NOVEMBER

 
En av affärerna jag verkligen har fått upp ögonen för här är Micheals. De har allt från inredning till dekorationer och jag kan gå runt där i timmar. Sist fick jag med mig en förvaringslåda och två mason jars. Älskar att USA har så mycket mer än i Sverige!
Igår var det en väldigt lugn kväll. Jag åkte till Linnéa och Chrille när jag hade slutat jobba och då åkte vi + hans rumskompisar och handlade tacos. Sedan blev det mat och kakor framför Idol och en skräckis. Mysig kväll! 
Idag ska jag plugga är det tänkt innan jag hämtar upp Linn på O'hare. Sedan ska vi nästan direkt på fotbollsmatch och efter det är det college/halloweenfest och jag är såå taggad! Förra året var ju superkul så hoppas att det blir lika lyckad i år. :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och få i mig lite frulle. Kram ♥

Kommentarer
Nina säger:

Hoppas du haft en fin halloween.Här var det spöklikt.
Sköt om dig kramar moster

2014-11-02 | 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback